Aina välillä pitää tän laihdutuksen kanssa huokaista, että ei tästä tule mitään. Välillä saan liikuntakärpäsen puraisun, ja sitten taas laiskamato näivertää. Viime viikko meni taas hieman flunssaillen ja syöden sitä sun tätä, mutta tadaa, paino se vaan jatkaa laskuaan. Tänä aamuna mentiin jo alle 99 kilon. Vaaka näytti 98,7 kg! Hurraa! Tarkastelin noita aiemmin syksyllä muokkaamiani tavoitteita, ja olen näköjään niitä tavoitteita edellä. Sen sijaan kesällä ylös kirjaamissani tavoitteissa olen aika hyvin, olen kirjannut tavoitteeksi, että 1.11. painan 98 kg.

Onneksi nykyisin tuon koiran kanssa on "pakko" liikkua säännöllisesti joka päivä ja vähän kerrallaan aina vaan enemmän. Pentu kasvaa ja kehittyy kovaa tahtia. Olenkin miehen kanssa sopinut, että koira voi kerätä sen verran painoa mitä minä pudotan. Koira painaa vajaat kymmenen kiloa tällä hetkellä, eli yhteensä painetaan nyt niin paljon kun mitä olen kaikkein lihavimmillani painanut, ~ 110 kg.

Ja onhan se nyt tällaisilla sateisilla syyskeleillä niin paljon hauskempaa lähteä koiran kanssa ulos kuin yksinään. Tosin, ei tuo koirakaan tykkää sateesta, aamuinen lehdenhakureissu kaatosateessa oli pienelle reppanalle liikaa.

Hyvällä fiiliksellä mennään siis eteenpäin. Nyt vietän syyslomaa ja sen kunniaksi ajattelin tällä viikolla syödä viime syksynä ostamastani Nutrilett-kuurista jäänet loput pussipöperöt. Muuten syön siis normaalit aamupalaleivät, mutta korvaan lämpimät aterat pussipöperöillä. Ei laihduta paljoakaan, mutta saa taas elimistön (ja mielen) älyämään, ettei niin paljoa tarvi syödä tullakseen täyteen.

Toivotaan, että aurinkokin näyttäytyisi tällä viikolla!